Hemma idag onsdag (12 jan)...

... för att min minsting, Lukas är dålig igen. Det har han varit ofta sen i somras så idag ska vi kontakta en läkare. Det är tråkigt för er, elever, men jag måste ta hand om mina barn. Kolla här på bloggen i eftermiddag så ska jag skriva hur det blir i morgon.
8-or; om ni får vikarie så är er uppgift på lektionen att fortsätta med Reggae&Låtanalyser-häftet. Jag har tänkt att vi ska avsluta det arbetet nästa vecka. Om ni inte får vikarie så blir det en vecka till med häftet.
9-or; Ni är på Brinell hela dagen. Glöm inte att ni ska anmäla närvaro till en Risbrolärare i caféterian före och efter dagens program ( detta gäller 9b och 9c! Hur andra klasser gör vet inte jag. Lagen kan ha bestämt olika). Lena Lindberg ska vara där på morgonen, från 8.40 ca. Jag skulle vara där på eftermiddagen, så det dyker upp en annan lärare. Kolla vem!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0